اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه
نوشته شده توسط : صبا

ارسال پیام انبوه با گوشی

پیام انبوه با گوشی

اپلیکشن پیام انبوه با گوشی از طریق اندروید و سیم کارت شخصی، شماره موبایل با استفاده از فایل اکسل، متنی، دفترچه تماس گوشی، بانک پیامک …
استفاده از اپ تا ارسال ۵۰۰ پیامک رایگان است بعد از آن پیام خرید نمایش داده میشود.

امکانات:

  • امکان ارسال پیامک در بکگراند بدون نیاز به روشن ماندن صحفه نمایش گوشی
  •  ارسال پیامک انبوه از فایل اکسل
  •  ارسال پیامک انبوه از فایل متنی
  •  ارسال پیامک انبوه از دفترچه تلفن و گروه های دفترچه تلفن
  •  ارسال پیامک انبوه به لیست تماس های دریافتی , رد شد و گرفته شده
  •  ارسال پیامک انبوه از DropBox
  •  نمودار ارسال برای مشاهده وضعیت ارسال ها
  •  لیست ارسال ها برای مشاهده پیامک های ارسال شده ، در حال ارسال و ارسال نشده و قابلیت ارسال مجدد انها

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offphone1 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

توجه:

در صورتی که گوشی شما دو سیم کارت دارد و میخواهید از سیم کارت دوم برای ارسال پیامک استفاده کند ابتدا از تنظیمات گوشی سیم کارت دوم را انتخاب و ۱۰ ثانیه صبر کنید تا ارتباط برقرار شود
توجه: قبل از ارسال به تعداد ارسالی شارژ تهیه کنید و گوشی را در مکانی که سیم کارت شما انتن دهی بهتری دارد قرار دهید به دلیل اینکه سرعت ارسال از طریق گوشی ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ اس ام اس در ساعت می باشد حتی امکان از جابجایی گوشی خودداری کنید ولی میتوانید از گوشی خود کارهای دیگر خود انجام دهید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

ارسال پیام انبوه با گوشی
تذکر مهم:

به دلیل اینکه از این طریق ارسال اس ام اس شماره ای بلک لیست مخابرات هم ارسال میشود هر گونه مزاحمت منجر به اعتراض و رعایت نکردن قوانین مخابراتی به عهده شخص ارسال کننده می باشد ضمنا هزینه ارسال طبق تعرفه اپراتور به عهده شخص ارسال کننده می باشد و با سیم کارت همه اپراتورها میتوان ارسال کرد.

شاید شما بخواهید به وسیله یک نرم افزار یا گوشی و خط شخصی خودتان پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه ارسال کنید و یا با شماره ناشناس به غیر از خط خودتان که مزاحمتی در تماس ها نداشته باشید.

ارسال پیامک به صورت انبوه

ارسال پیامک به صورت انبوه با شماره مجازی به وسیله دستگاه های سیم کارت خور جی اس ام مودم امکان پذیر است این دستگاه ها که چندین سیم کارت در آنها قرار داده می شود به صورت انبوه با خطوط موبایل داخل خود پیام کوتاه ها را ارسال می کند { اما اکنون قانونی نبوده و باعث سوخت سیم کارت های شما می شود }

عبور از لیست سیاه

اگر قصد ارسال پیامک انبوه با شماره شخصی را دارید احتمالا هدف شما عبور از لیست سیاه است واگرچه این کار با گوشی خود شما امکان پذیر است و ۱۰۰% شما می خواهید به صورت انبوه و گروهی این پیامک ها را ارسال کنید پس مطمئن باشید ارسال پیامک انبوه با گوشی اندروید و یا سیم کارتی که در این گوشی است ممکن نیست چون اندروید اجازه این کار را نمی دهد پس نرم افزاری هم در این خصوص طراحی نشده است.

برای ارسال پیامک های خود به صورت قانونی با کارشناسان سامانه مدیر پیامک تماس بگیرید اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه یکی از خدماتی است که سایت مدیر پیامک در راستای سهولت انجام خدمات پیامکی ارائه می‌نماید. اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه برای گوشی ‌های موبایل و دستگاه‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS تهیه شده است.

کاربرد اپلیکیشن پیام انبوه با موبایل

افراد زیادی هستند که استفاده از موبایل و تبلت را به استفاده از کامپیوتر و PC ترجیح می‌دهند.این افراد می‌توانند دسترسی به سامانه پیامک را از طریق موبایل یا دستگاه هوشمند خود داشته باشند.یکی از دلایل ایجاد اپلیکیشن ارسال پیامک توسط بهترین سرویس دهنده پیامکی نیز همین مورد است.شرکتی که برای اولین بار در ایران، برنامه ارسال اس ام اس انبوه با گوشی را طراحی و برنامه نویسی کرد، شرکت دانش بنیان فراداده رایانه سورنا بود.این شرکت برای سامانه مدیرپیامک خود و جهت سهولت استفاده از نرم افزار ارسال پیام کوتاه مدیرپیامک، اقدام به تولید و ارائه‌ی اپلیکیشن ارسال پیامک نمود.در برنامه ارسال اس ام اس انبوه با گوشی سعی شده است که امکانات پرکاربرد سامانه پیامک گنجانده شود. در ادامه، به امکانات این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

امکانات برنامه ارسال اس ام اس انبوه با موبایل

امکان مشاهده اطلاعات شخصی به همراه میزان شارژ پیامکی و تغییر رمز عبورکاربران اپلیکیشن می‌توانند به بخش مشاهده‌ی شارژ پیامکی خود دسترسی داشته باشند.

همچنین، در صورت اتمام شارژ پیامکی، امکان پرداخت مبلغ پیامک یا شارژ مجدد وجود دارد. شارژ پیامک را می‌توان از طریق اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی و به صورت آنلاین خریداری کرد.امکان شارژ از طریق اپلیکیشن برای کاربرانی که از طریق وب سرویس پیام کوتاه خود را ارسال می‌کنند، بسیار کاربردی است؛چرا که ممکن است با فاصله‌ی زمانی طولانی در پنل خود لاگین کرده و از وضعیت شارژ بی‌اطلاع باشند.امکان مشاهده لیست و گروه های دفترچه تلفن سامانه پیامکی و ارسال پیامک به آنها
در برنامه پیام انبوه با موبایل این امکان وجود دارد که لیست مخاطبین پیامکی خود را در قالب دفترچه تلفن ذخیره کنید و ارسال پیامک به آنها وجود دارد.

نسخه‌ی تحت وب

اگر قبلا در نسخه‌ی تحت وب پنل اس ام اس، شماره‌هایی را در قسمت دفترچه تلفن ذخیره کرده‌اید و گروه‌بندی انجام داده‌اید، از طریق اپلیکیشن ارسال اس ام اس انبوه نیز به همان شماره‌ها و گروه‌ها دسترسی خواهید داشت.

امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی به شماره های موجود در دفترچه تلفن گوشی همراه در این اپلیکیشن یک امکان منحصربه فرد وجود دارد که دسترسی به شماره‌های موجود در گوشی تلفن (Contacts) را میسر می‌سازد.بنابراین، در صورت تمایل می‌توانید پیامک های تبلیغاتی خود را به لیست مخاطبین گوشی خود نیز ارسال کنید.

امکان مشاهده پیام های ارسالی و دریافتی در این برنامه موبایل، امکانی فراهم شده است که پیامک های تبلیغاتی ارسالی و آن دسته از پیامک‌هایی که از طریق خطوط پیامکی دریافت می‌گردد، قابل مشاهده باشند.

ارسال پیام انبوه با گوشی

امکان ارسال زماندار پیامک های تبلیغاتی انبوه

گاهی اوقات، ممکن است نیاز باشد پیامک های تبلیغاتی در ساعت و تاریخی معین (ارسال پیامک زماندار) تنظیم شوند؛ در اپلیکیشن ارسال اس ام اس مدیرپیامک این امکان تعبیه شده است تا زمان پیامک های تبلیغاتی قابل تنظیم باشد.

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه به شماره های همراه اول و ایرانسل

امکان از ارسال پیامک های تبلیغاتی از طریق دسترسی به نقشه شهرهای مختلف ایران در اپلیکیشن ارسال پیامک انبوه میسر می‌باشد.

امکان ارسال مدارک و احراز هویت پنل

در این نرم افزار موبایل، قابلیتی وجود دارد که کاربران می‌توانند تصویر مدارک خود را جهت احراز هویت پنل ارسال نمایند. همچنین، در صورت عدم داشتن تصویر اسکن شده‌ی مدارک، کاربران قادر خواهد بود با استفاده از دوربین گوشی های هوشمند، از مدارک خود عکس گرفته و سپس به نرم افزار منتقل نمایند.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offphone1 استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offphone1 از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: